Меню
Слоти
Live казино
Спорт

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.

1.Визначення результату маркету після визначення результату події.

Маркет ставок/маркет – запропонований компанією варіант ставки в рамках події.

У разі, якщо результат довгострокового (аутрайт) або короткострокового маркету був визначений через офіційне оголошення, компанія залишає за собою право анулювати всі ставки, зроблені після публікації результату.

У випадку, якщо матч не був завершений (через погодні умови, недостатню кількість гравців тощо), і його результат був визначений суддею та/або через офіційне оголошення, компанія залишає за собою право відповідно розрахувати всі зроблені ставки після оголошення результату через офіційні джерела.

У разі, якщо таке оголошення відбувається через понад 48 годин після закінчення матчу і будь-які нерозраховані ставки вже були анульовані, таке рішення залишатиметься чинним.

Усі маркети спеціальних ставок на гравців є винятками з цього правила.

У разі, якщо результат маркету не визначено достроково під час гри, компанія розраховує результат гри після закінчення стандартного (основного) часу матчу, якщо інше не вказано в описі маркету на вебсайті.

Приклад 1: Маркет події “Переможець матчу 1X2” визначається після завершення стандартного (основного) часу події. Переможець матчу 1Х2 у футболі визначається після стандартних 90 хвилин основного часу, включаючи будь-які компенсовані арбітром хвилини.

У разі, якщо подія переходить в овертайм (коли в основний час переможець не визначений), всі маркети, що включають овертайм, розраховуються після завершення овертайму. Будь-які серії пенальті (або інші дії з визначення переможця), що можуть відбуватись після овертайму, не враховуються, якщо це окремо не зазначено в маркеті.

Події, що не розпочалися вчасно з будь-якої причини або були перенесені, можуть залишатися відкритими, і всі маркети залишаються дійсними, якщо ці події стартують протягом 48 годин від офіційного часу початку. В іншому випадку компанія залишає за собою право на свій розсуд анулювати всі ставки на такі перенесені події та повернути ставки клієнтам.

Якщо події, що були припинені після їх початку, але продовжені організатором протягом 48 годин від офіційного часу їх початку, то компанія залишає за собою право зберегти всі ставки дійсними і розрахувати їх відповідно до результату події.

Якщо події, що були припинені після їх початку і не продовжені організатором протягом 48 годин, то компанія розрахує всі маркети, що були визначені за час події на полі. Решта маркетів буде анульована з поверненням ставок клієнтам. Разом з тим, компанія залишає за собою право на свій розсуд анулювати всі маркети на такі припинені події та повернути ставки клієнтам.

Будь-які маркети, пов’язані з кваліфікацією команди (наприклад, “Для проходу”, “Метод перемоги” тощо) через конкретний турнір (матчі Кубка, матчі плей-оф тощо), будуть анульовані у випадку, якщо матч був відкладений або припинений і його початок не перенесений на інший час у найближчі 48 годин. Якщо подія складається з двох зустрічей/ігор, анулюються лише маркети, зроблені на перенесену подію.

Будь-які ставки, пов’язані з кваліфікацією, зроблені на короткострокові або довгострокові маркети (аутрайти), залишаються чинними до їх розрахунку, незалежно від перенесення або припинення подій.

Винятки з вищенаведеного загального правила:

Тенісні матчі залишатимуться відкритими і всі ставки – дійсними до того часу, поки офіційні особи або організатор не оголосять переможця. У таких випадках правило 48 годин не застосовується. Однак, у випадку зняття гравця з матчу через травму, хворобу, особисті обставини, добровільне рішення, а також технічну поразку, дискваліфікацію або припинення гри, всі маркети, визначені на полі, розраховуються відповідно; всі інші нерозраховані ставки визнаються недійсними. Для уникнення непорозумінь, якщо тенісист знявся з матчу до завершення останнього розіграшу, маркет переможця матчу визнається недійсним, але всі вже визначені маркети, пов’язані з конкретними сетами або геймами, розраховуються відповідно.

У разі, якщо в США ігри в таких видах спорту, як МЛБ (або інші бейсбольні ліги), НХЛ та НБА не розпочинаються або припиняються після початку і не відновлюються протягом того ж дня від оголошеного початку за місцевим часовим поясом, всі нерозраховані ставки визнаються недійсними. НФЛ та МЛС в це правило не включені.

Наприклад, якщо футбольний матч припинений у другому таймі, маркети першого тайму розраховуються стандартно. Невизначені маркети другого тайму визнаються недійсними, а ставки повертаються клієнтам.

У випадку припинення або відкладення матчів НФЛ (або інших матчів з американського футболу), всі маркети визнаються недійсними, хіба що матч продовжиться в тому ж тижневому розкладі НФЛ (з четверга по середу за місцевим часом стадіону).

У МЛБ (або інших бейсбольних лігах) ставка на маркет переможця вважається визначеною, якщо офіційні особи ліги оголошують гру завершеною та якщо:

було зіграно щонайменше 5 інінгів

АБО

було зіграно 4,5 інінгів, і команда-господар (або команда, що грала на биті другою), перемагає.

У всіх інших випадках ставки на маркети переможця визнаються недійсними.

Ставки на всі інші маркети (наприклад, тотали, гандикапи тощо) залишаються чинними, якщо:

було зіграно щонайменше 9 інінгів

АБО

було зіграно 8,5 інінгів, і команда-господар (або команда, що грала на биті другою), переможе.

У всіх інших випадках ставки визнаються недійсними. У випадку застосування правила Mercy Rule (коли бейсбольний матч може бути припинений достроково через значну перевагу однієї з команд), всі ставки залишаються чинними і розраховуються виходячи з рахунку, зафіксованого на момент припинення матчу.

У МЛБ (або інших бейсбольних лігах) всі ставки пов’язані з оголошеним стартовим пітчером (маркети Pitcher Lines на переможця, гандикап і тотал) визнаються недійсними у випадку зміни оголошеного стартового пітчера. Ставки на маркети Pitcher Line будуть містити індикатор (PL) у купоні ставок та на сторінках історії ставок. У разі, якщо індикатор (PL) не відображений в купоні ставок, значить ставка зроблена на Action Line і буде розрахована відповідно. Ставки на маркети Action Line розраховуються на основі результату події, незалежно від будь-яких змін пітчера. Усі нові запропоновані маркети пітчерів підпадають під вищенаведені правила. Ставки на маркети Action Line дотримуються загальних правил з вищенаведеними винятками щодо MLB (або інших бейсбольних ліг).

У бейсболі та у випадку гри з 7 інінгів, ставки на всі маркети залишаються чинними, якщо:

було зіграно щонайменше 7 інінгів

АБО

було зіграно 6,5 інінгів, і команда-господар (або команда, що грала на биті другою), переможе.

Винятком є маркет переможця матчу (Money Line), що вважається визначеною, якщо:

було зіграно щонайменше 5 інінгів

АБО

було зіграно 4,5 інінгів, і команда-господар (або команда, що грала на биті другою), переможе.

У всіх інших випадках ставки на Money Line визнаються недійсними.

Кубкові або плей-оф матчі з баскетболу, в яких переможець визначається за системою двох матчів із сукупними очками, підпадають під спеціальні правила розрахунку. У разі нічиї в першому матчі овертайм не проводиться, і маркет “Переможець матчу (включаючи овертайм)” визнається недійсним, тоді як решта маркетів розраховуються відповідно до результату матчу. Розрахунок буде аналогічним, якщо другий матч завершиться внічию, а у першому матчі був визначений переможець.

У випадків, коли загальний рахунок після другого матчу виявляється рівним (наприклад, Команда A перемогла в першому матчі з рахунком 75-70, а Команда B перемогла в другому матчі з рахунком 85-80), розрахунок буде здійснений на всіх маркетах на основі результату основного часу, а результат овертайму не буде врахований.

1.1 Компанія залишає за собою право не приймати всю або частину ставки без надання пояснень. Якщо ставка не прийнята, кошти клієнта повертаються.

1.2 До початку події компанія залишає за собою право на свій розсуд і без пояснень анулювати або скасувати частину або всю ставку, навіть після її прийняття.

Після початку події компанія залишає за собою право на свій розсуд анулювати або скасувати частину або всю ставку, навіть після її прийняття та/або розрахунку, якщо на це є вагома причина, наприклад:

  • явна помилка в описі події або коефіцієнтів, або часу початку;
  • спроба клієнта обійти ліміти компанії (потенційний виграш) та управління ризиками шляхом розміщення кількох однакових або схожих ставок або відкриття кількох облікових записів;
  • клієнт отримує перевагу від будь-якого публічного оголошення або доступної йому секретної інформації, яка визначає результат ставки;
  • клієнт комбінує пов’язані ставки;
  • клієнт, який бере участь у події, є гравцем, суддею, тренером/менеджером, або має прямі чи непрямі зв’язки з учасниками події;
  • відбулась технічна помилка, внаслідок чого пропонувались неправильні коефіцієнти або події;
  • будь-яка інша вагома причина, про яку буде належним чином повідомлено клієнту на його запит.

1.3 Максимальний виграш на одну ставку складає 2 000 000 грн.

1.4 Компанія залишає за собою право скасувати всі ставки на подію, якщо відбулися будь-які зміни щодо місця проведення події.

1.5 Компанія залишає за собою право скасувати всі ставки, якщо відбулися радикальні зміни у обставинах події, такі як тривалість ігрового часу, дистанція у перегонах, кількість періодів тощо.

1.6 Якщо компанія підозрює, що спортивна подія є шахрайською або що на її кінцевий результат відбувся вплив (через що він відомий певним особам заздалегідь), компанія залишає за собою право:

  • не розраховувати певні купони ставок;
  • інформувати про це відповідні регуляторні органи та організації (ESSA, Sportradar, Федерації), залежно від того, з яким органом або організацією компанія співпрацює та/або регулюється;
  • чекати на вердикт від цих органів або організацій;
  • розрахувати або анулювати ставку після отримання вердикту відповідних органів або організацій.

1.7 У разі, якщо під час процесу розміщення ставки відбувається технічний збій системи з будь-якої причини, компанія буде дотримуватись стандартних перевірок, таких як доступність коштів, правильність коефіцієнтів тощо, і, відповідно, залишає за собою право прийняти або відхилити ставку. У такому випадку клієнту необхідно увійти в систему, щойно вона буде доступна, і відвідати сторінку історії ставок, щоб перевірити, чи була ставка прийнята чи ні.

1.8 Будь-яке рішення, прийняте за допомогою відеоасистента судді (Video Assistant Referee, VAR), яке суперечить початковому рішенню, ухваленому суддями на полі (включаючи неухвалення рішення, як-от дозвіл на продовження гри перед переглядом відео), змінюючи тим самим зрозумілий стан матчу на момент розміщення ставки, призведе до того, що всі ставки, зроблені в проміжку часу між фактичним виникненням початкового інциденту та остаточним рішенням судді щодо інциденту, будуть визнані недійсними, хіба що коефіцієнти, запропоновані на конкретну ставку, не були змінені з використанням VAR або вже були враховані в запропонованих коефіцієнтах на момент прийняття ставки. Розрахунок всіх інших ставок, які не мають відношення до інциденту, включаючи ті, що були визначені під час гри між моментом початкового інциденту та рішенням після перегляду VAR, які не зазнали впливу/були змінені рішенням VAR, залишиться чинним.

Для цілей розрахунку вважається, що перегляд VAR відбувся в момент початкового інциденту, для якого VAR був зрештою використаний, навіть якщо гра не була негайно перервана. Компанія залишає за собою право скасувати будь-які раніше розраховані ставки, якщо розрахунок стає неточним після остаточного рішення судді, за умови, що це рішення ухвалене і повідомлене до закінчення матчу та/або зазначеного часового проміжку.

1.9 Для покращення користувацького досвіду та забезпечення кращого візуального сприйняття, компанія заокруглює до двох десяткових знаків на коефіцієнтах, видимих на екрані. Розрахунок загальних коефіцієнтів проводиться з округленням до шостого десяткового знаку, тоді як загальна сума виграшу завжди скорочується до другого десяткового знаку. Будь-яка виявлена різниця є лише продуктом правил округлення, пояснених тут.

1.10 Максимальний термін між розрахунком купону ставки та можливим повторним розрахунком становить 30 днів.

1.11 Якщо матч завершений суддею на хвилині 79:00 або пізніше, всі маркети розраховуються відповідно до результату повного ігрового часу (повний час або full-time, FT). Якщо матч завершений суддею на 78:59 або раніше, всі нерозраховані маркети будуть визнані недійсними.

У матчах, які були ПРИПИНЕНІ/ЗУПИНЕНІ з інших причин (заворушення вболівальників, бійки гравців, серйозні травми, погана погода, відмова освітлення тощо), всі нерозраховані маркети будуть анульовані.

1.12 Підтримувані формати матчів

Можливі підтримувані формати для ставок до матчу та лайв ставок: 2x25, 2x30, 2x35, 2x40, 2x45, 3x30.

Для матчів тривалістю менше 50 хвилин або більше 90 хвилин всі маркети будуть анульовані. В усіх інших випадках ставки залишаються чинними.

Для формату 3x30 тривалість перерви між першою і другою половинами розраховуватиметься за формулою “Загальна тривалість матчу / 2”.

Компанія не несе відповідальності за несподівані зміни у форматах і, відповідно, за розрахунок згідно з нашими правилами; ризик лежить на стороні клієнта і включений в прийняття умов та правил під час реєстрації.

1.13 Маркети Аутрайт (короткострокові та довгострокові маркети) підпадають під правило “Грай-або-плати”. За правилом “Грай-або-плати” ставки на учасників маркету Аутрайт залишаються чинними, навіть якщо вказана команда/учасник не змогли взяти участь у змаганні, незалежно від причини (тому розраховуються як програш). Вищезгадане правило поширюється на всі маркети Аутрайт (Переможець, Топ 3, Топ 5 тощо), які стосуються списку учасників змагання.

Маркети H2H (head to head, гравець проти гравця) є винятком з цього правила; тому якщо будь-хто з вказаних учасників не бере участь у змаганні, маркети H2H, у яких він/вона залучені, визнаються недійсними. Таке ж правило буде застосоване до маркетів, пов’язаних з індивідуальними результатами команди або учасника (наприклад, маркети класифікації). У разі, якщо учасник замінений іншим учасником тієї ж команди, розрахунок командних маркетів (H2H, класифікація тощо) залишається чинним, тоді як індивідуальні маркети учасника визнаються недійсними.

 

2. Типи ставок

Ставки на гравців і забиті голи: перший, останній, в будь-який момент

Ставки приймаються лише на результат основного часу. Автоголи (на основі офіційної інформації) не враховуються або розцінюються як “немає забитих голів”, якщо в грі були лише автоголи.

Ставки на першого гравця, що забив гол, будуть анульовані, якщо гравець не грав або вийшов на поле після того, як перший гол або автогол було забито, за винятком випадків з автоголом, який ігнорується.

Ставки на останнього гравця, що забив гол, будуть анульовані, якщо гравець не грав. Ставки на останнього гравця, що забив, вважаються дійсними для будь-якого гравця, незалежно від того, коли він вийшов на поле.

Ставки на гравця, що забив в будь-який момент, вважаються дійсними для будь-якого гравця, що бере участь у грі, незалежно від того, коли він вийшов на поле. Ставки на гравця, що забив в будь-який момент, будуть анульовані, якщо гравець не грав.

У разі, якщо матч був припинений, але принаймні один гравець забив гол, ставки на першого гравця, що забив, залишаються дійсними, а ставки на останнього гравця, що забив, анулюються. Також для такого гравця ставки на гравця, що забив в будь-який момент, розраховується як виграшні, а ставки на інших гравців анулюються.

Вищенаведені правила є дійсними для маркетів “Гравець, що забив перший гол/гол в будь-який момент та 1X2” і “ Гравець, що забив перший гол/гол в будь-який момент ТА точний рахунок”.

 

3. Інші спеціальні ставки на гравців

Футбол

Для наступних маркетів спеціальних ставок на гравців ставки застосовуються до основного часу плюс овертайм (якщо такий є); потенційна серія пенальті не враховується при розрахунку. Розрахунок здійснюється для будь-якого гравця, який вийшов на поле, якщо інше не зазначено в назві маркету (“основний склад”). Якщо зазначений гравець не входить до основного складу матчу, ставки анулюються.

Загальна кількість ударів гравця / Ударів гравця більше/менше

Загальна кількість ударів гравця у площину воріт / Ударів гравця у площину воріт більше/менше

Загальна кількість карток у гравця / Карток у гравця більше/менше

Загальна кількість підкатів, виконаних гравцем / Підкатів, виконаних гравцем більше/менше

Загальна кількість асистів гравця / Асистів гравця більше/менше

Загальна кількість передач гравця / Передач гравця більше/менше

Маркети гравців H2H. Якщо зазначений гравець не бере участі в матчі взагалі, ставки анулюються. У разі нічиї між гравцями, ставки анулюються.

Загальна кількість жовтих карток гравця. Будь-яка жовта картка, показана після фінального свистка, не враховується. У разі, якщо матч був припинений до завершення 90 хвилин, всі ставки будуть анульовані, хіба що розрахунок ставок вже був визначений.

Загальна кількість фолів, скоєних гравцем. Скоєним фолом вважається будь-яке порушення гравцем правил, за яке суддя призначає штрафний (вільний) удар або пенальті.

Офсайди не враховуються як фоли.

Інциденти, де суддя продовжив гру та згодом показав жовту картку гравцю, не враховуються до загальної кількості фолів для гравця. Щоб фол було враховано у таких випадках, має бути призначений штрафний (вільний) удар або пенальті.

Удар у площину воріт.

Удар у площину воріт визначається як будь-яка спроба забити гол, яка:

  1. опиняється у сітці воріт, незалежно від наміру – стосується тільки голів;
  2. є чіткою спробою забити, при якій м’яч опинився б у сітці воріт, якби його не відбив воротар або останній гравець у захисті у випадку, коли воротар вже не мав шансу запобігти голу.

Удари, які потрапляють прямо в стійку або поперечину, не враховуються як удари в площину воріт, якщо м’яч не опиняється після цього у воротах і не визнається голом.

Удари, які заблоковані іншим гравцем, що не є останнім у захисті, не враховуються як удари в площину воріт.

Загальна кількість ударів.

Загальна кількість ударів – це загальна кількість ударів у площину, ударів поза площину воріт і заблокованих ударів.

Удар повз ворота.

Удар повз ворота визначається як будь-яка чітка спроба забити гол, внаслідок якої:

  1. М’яч летить вище або повз ворота без контакту з іншим гравцем.
  2. М’яч летів би вище або повз ворота, якби його не зупинив воротар або польовий гравець.
  3. Прямо влучає у стійку або поперечину, і гол не забивається.

Заблоковані удари не враховуються як удари повз ворота.

 

Баскетбол

Всі маркети спеціальних ставок на гравців у баскетболі розраховуються згідно з відповідним офіційним джерелом інформації про матч. Потенційний овертайм (або овертайми) включаються в розрахунок всіх доступних маркетів.

Маркети гравців H2H. Ставки застосовуються до основного часу плюс овертайм (якщо такий є). Якщо зазначений гравець не бере участі в матчі взагалі, ставки анулюються. У разі нічиї між гравцями, ставки анулюються.

 

Хокей

Гравець, що забив у будь-який момент/забив N-ний гол (LIVE). Ставки застосовуються тільки до основного часу. Усі запропоновані гравці вважаються Учасниками. Якщо незазначений гравець забиває гол, всі ставки на зазначених гравців залишаються чинними. Для розрахунку враховуються тільки голи та асисти в основний час. Важливо: якщо рахунок після основного часу 0-0, всі ставки будуть розраховані як програні. Усі ставки на гравців, які були зазначені, але залишили гру до закінчення матчу (наприклад, через травму або вилучення), залишаються чинними.

Гравець, що набрав очко (LIVE). Ставки застосовуються тільки до основного часу. Усі запропоновані гравці вважаються Учасниками. Якщо незазначений гравець набирає очко, всі ставки на зазначених гравців залишаються чинними. Для розрахунку враховуються тільки голи та асисти в основний час. Важливо: якщо рахунок після основного часу 0-0, всі ставки будуть розраховані як програні. Усі ставки на гравців, які були зазначені, але залишили гру до закінчення матчу (наприклад, через травму або вилучення), залишаються чинними.

Інші маркети гравців у хокеї

Для наступних спеціальних маркетів на гравців ставки застосовуються до основного часу плюс овертайм (якщо такий є), якщо не зазначено інше. Потенційна серія пенальті не враховується при розрахунку. Розрахунок застосовується до будь-якого гравця, який виходить на лід, якщо інше не зазначено в назві ринку (“стартовий склад”). У цьому випадку, якщо вказаний гравець не входить до стартового складу матчу, ставки розраховуються як недійсні

Загальна кількість асистів гравця (або більше/менше) (PREMATCH, ПЕРЕД МАТЧЕМ)

Загальна кількість голів гравця (або більше/менше) (PREMATCH, ПЕРЕД МАТЧЕМ)

Загальна кількість сейвів гравця (або більше/менше) (PREMATCH, ПЕРЕД МАТЧЕМ)

Загальна кількість очок гравця (або більше/менше) (PREMATCH, ПЕРЕД МАТЧЕМ). Маркет стосується як забитих голів, так і зроблених гравцем асистів.

Загальна кількість ударів гравця (або більше/менше) (PREMATCH, ПЕРЕД МАТЧЕМ)

Загальна кількість ударів у площину воріт (або більше/менше) (PREMATCH, ПЕРЕД МАТЧЕМ)

Маркети гравців H2H. Якщо зазначений гравець не бере участі в матчі взагалі, ставки анулюються. У разі нічиї між гравцями, ставки анулюються.

 

Бейсбол

Всі спеціальні маркети на гравців у бейсболі розраховуються згідно з відповідним офіційним джерелом інформації про матч. Потенційні додаткові інінги враховуються в розрахунку всіх доступних маркетів.

Всі маркети секції “Спеціальні ставки на гравців” слідують даному правилу: якщо зазначений гравець не входить до стартового складу матчу, ставки анулюються.

Маркети гравців H2H. Якщо зазначений гравець не бере участі в матчі взагалі, ставки анулюються. У разі нічиї між гравцями, ставки анулюються.

Американський футбол

Всі спеціальні маркети на гравців в американському футболі розраховуються згідно з відповідним офіційним джерелом інформації про матч. Потенційний овертайм (або овертайми) включаються в розрахунок всіх доступних маркетів.

Маркети гравців H2H. Якщо зазначений гравець не бере участі в матчі взагалі, ставки анулюються. У разі нічиї між гравцями, ставки анулюються.

 

4. Визначення результату азіатського гандикапу

Застосовується до всіх маркетів, які можуть мати азіатський гандикап як доступні варіанти для всіх видів спорту (поняття очки/сети/гейми/раунди тощо можуть бути застосовані замість поняття голів).

Загальна кількість голів, таблиця